Ne uspevam da se prijavim na Sistem eFaktura. Dobijam sledeće obaveštenje: Greška prilikom prijave ili odjave. Ako ste pokušali da se prijavite: proverite da li ste kreirali nalog na portalu za elektronsku identifikaciju proverite da li ste potvrdili svoju adresu elektronske pošte; nije moguće koristiti stare parametre prilikom prijave (ako ste kliknuli na dugme Nazad/Back ili ako je predugo otvorena stranica i istekla sesija). U tom slučaju idite ponovo na sajt sa kog ste pokušali prijavu, i kliknite da se ponovo prijavite. Ako ste pokušali da se odjavite: najverovatnije ste već bili odjavljeni sa sistema jedinstvene prijave.

Greška koju ste naveli vezana je za Portal za elektronsku identifikaciju. Molimo Vas da kontaktirate Korisničku podršku SEF radi rešavanja problema.

Sadržaj ove stranice je vidljiv samo za korisnike sa pravom pristupa!

Ukoliko imate pretplatu koja obezbeđuje pravo pristupa, a zaboravili ste da se ulogujete to možete učiniti OVDE.

Ukoliko nemate pretplatu koja obezbeđuje pravo pristupa, kupovinu odgovarajuće pretplate možete izvršiti OVDE.

Detaljne informacije o pretplati i pravu pristupa možete dobiti i pozivom na broj 011/30 35 435.