Shodno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/14, 6/16 – dr. zakon) trgovac/prodavac nije u obavezi da izvrši zamenu robe odnosno da vrati novac kupcu koji želi da vrati ispravnu robu. Obaveza trgovca/prodavca postoji u situacijama kada se vrši reklamacija odnosno vraćanje robe zbog nekih njenih objektivnih nedostataka (oštećena, nesaobrazna i sl.) – član 56. Zakona o zaštiti potrošača. Zamena ispravne robe odnosno vraćanje novca kupcu zavisi isključivo od poslovne politike trgovca, njegove “dobre volje” i nastojanja ... Read more
Sadržaj ove stranice je vidljiv samo za korisnike sa pravom pristupa!
Ukoliko imate pretplatu koja obezbeđuje pravo pristupa, a zaboravili ste da se ulogujete to možete učiniti OVDE.
Ukoliko nemate pretplatu koja obezbeđuje pravo pristupa, kupovinu odgovarajuće pretplate možete izvršiti OVDE.
Detaljne informacije o pretplati i pravu pristupa možete dobiti i pozivom na broj 011/30 35 435.